Saturday, September 15, 2012

 ZULQARNAIN BIN AMIR - 1 Tahun 4 Bulan.

Ini anak Miza yang kecil, Zulqarnain Amir a.k.a Q.... Lasak juga, tak nak kalah dengan kakak dia... End up kakak yang nangis... 24 April 2011, lahir dengan berat  2.65kg.. Tough juga... Lebih sakit jika nak dibanding dengan kakak dia... lilit kepala yang besar mungkin... Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.. Baby pun sihat... Sekarang dah setahun lebih dah... Sedar tak sedar kan. 
Time running so fast....



Q ni memang tak leh berenggang dengan puting dia... nak tido lagi la.. Q  boleh dikatakan independent juga... yalah dah biasa dok nursery... dari umur 2 bulan dah masuk nursery...  Balik dari nursery, biasa dia akan ke dapur atau ke bilik air...buka peti nak makan atau dok ketuk2 pintu bilik air... nk mandi... 
Malam kalau nak tido, dia lebih selesa tido kat bilik, bagi susu, main sekejap tengok2 dah tido...
Alhamdulillah kedua-dua anak Miza memang senang diuruskan....  




Sekarang dah boleh panggil papa mama... So sweet kan... 





Love you so much my dear.... Moga jadi anak yang soleh untuk kedua ibubapa dan agamamu...
Insya Allah... Mama dan papa akan berikan yang terbaik untuk masa depan mu anak ku...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
to share this business opportunity, do contact me...

013.938.8484
mizahadi@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...